Telekommunikáció
VoIp és CallCenter megoldások, DSR hangrögzítés, analóg, digitális és IP alapú alközponti rendszerek teljes körű tervezése, építése, javítása
Találjuk meg a legjobb megoldást
Egy megoldás lehet olcsó, összességében mégis többe kerülhet Önnek az egész beruházás már néhány hónap múlva, mint annak a cégnek, amelyik a drágább, de céljait tökéletesen kiszolgáló berendezéseket választott…
Mert nem a legolcsóbbra, hanem a legodaillőbbre van szükség. Hogy vesztettünk-e el megbízást, mert nem a legolcsóbbat ajánlottuk? Természetesen. De ahol nyerünk, ott tökéletesen elégedettek a munkánkkal. Kattintson ide, és olvassa el az erről szóló esettanulmányt!
Egy távközlési szakértő feladata tehát megtalálni azt a megoldást, ami lehetővé teszi cége kommunikációs feladatainak leghatékonyabb ellátását a megtérülési mutatók figyelembe vételével.
Nem lep meg, ha Ön, mint a távközlési szolgáltatások és berendezések használója elégedetlen, bizonytalan, és sok esetben bizalmatlan is. Higgye el, hogy több száz, ma is működő megoldással a hátunk mögött a technika fejlődése számunkra is nagy kihívás... Az üzleti telefonrendszerek piaca – amelyek üzembe helyezésével és üzemeltetésével már több, mint húsz éve foglalkozom – mára rengeteg újdonsággal bővült. Mára szinte összeforrt a mobilkommunikációval, az Internettel és az adatátvitel különböző formáival is.
De mindegy, hogy mekkorának látszanak a problémák, mi segítünk Önnek kezelni azokat. Legyen az a telefonközponttal, a hálózattal, távközlési szolgáltatóval, a munkatársakkal kapcsolatos, vagy legyen a költségek csökkentésére irányuló igény, nem érdekes. Mert mindenre van működőképes megoldás. És egy távközlési szakértő attól távközlési szakértő, mert ismeri ezeket, és segíteni tud, hogy megtalálja Önnek a legmegfelelőbbet. Kérje Ön is havi rendszerességgel megjelenő elektronikus kiadványunkat, hogy hírt kapjon a legfrissebb, vállalkozását segítő információkról.
Szeretne megbizonyosodni felőle, hogy mennyire optimális a telefonhálózat helyzete cégénél? Akkor kérje díjmentes vizsgálatunkat!
Megoldást keres a telefonköltség csökkentésére?
Egy hónapig ingyen teszteljük cége telefonálási szokásait! Ha van költségcsökkentésre ésszerű lehetőség, akkor adunk Önnek egy ajánlatot. Amennyiben hardveres megoldásunk nem illeszthető az Önök jelenlegi telefonközpont rendszeréhez, akkor is találunk megoldást a díjmentes telefonköltség elemzés elvégzésére!
Vajon lehetséges-e, hogy a telekommunikációra fordított költségek évről évre csökkenjenek – egyes állítások szerint – akár 10 százalékkal is? Természetesen ez lehetséges. De ez egyszerűen csak azt jelenti, hogy a távközlési szolgáltatók árharca következtében folyamatosan csökken a távközlési díj.
Valódi segítség a telefonköltség kézben tartásához!
De gondoljon csak bele! Ön beindít egy telemarketing vagy egy telesales kampányt, esetleg kibővíti ügyfélszolgálati tevékenységét egy call center üzembe helyezésével, csatlakoztat egy hangrögzítő berendezést, és egyből megugrik a telefonköltség cégénél!
A kérdés tehát az, hogy az Ön cége feladatainak ellátásához szükséges telefonköltség és az azt használó munkatársak telefonálási szokásai hogyan kontrollálhatók. És ehhez a megoldás csakis az Ön kezében van. Mi csak segítünk azt Önnek megtalálni szakmai tapasztalataink és piaci ismereteink segítségével.